lördag 20 augusti 2016

Vaari 65år!

Idag fyllde min pappa, barnens vaari (=morfar) 65år så självklart var det kalas för honom!
Janiina hade ritat en bild på sin vaari tillsammans med henne och hennes syskon och på andra sidan en bild på henne och vaari ensamma. Den fina teckningen fick han bland annat.
Gofika blev det såklart och så present öppning. Skinnvästen var något han önskat sig så det fick han, på bilden i mitten visar han stolt upp den.
Det var extra roligt att mina gudföräldrar var båda med idag. Det händer inte ofta så självklart var det tvunget att dokumenteras. Minja somnade till slut i sjalen sent på eftermiddagen, de andra trollen lekte och busade bla med sin moster och hundarna.
 Innan vi lämnade kalaset så ville jag ta kort på min pappa tillsammans med sina barnbarn. Inte helt lätt att få alla att samarbeta och samtidigt titta på mig. Jag fastnade visst också på bild med min pappa.
Grattis igen kära pappa!
// Sargit

Inga kommentarer: