onsdag 4 maj 2016

Äta själv

Idag var det premiär för Minja att få äta helt själv. et blev finsk korv och hemmagjord potatismos.
Överraskande nog så fick hon i sig det mesta faktiskt. Och så nöjd hon var!
Jag förberedde pastasallad inför morgondagens picknick, det var bara det att pastan inte fick plats i salladen!
Så den fick hamna i en egen burk.
Jag hade ju halvdag idag så jag lovade Sanna och William att jag skulle hämta dem. Då jag går till skolan så är det väldans tomt överallt, jag hade totalt glömt bort att de hade vårkonsert idag!
Hittade dem på andra sidan skolan framför scenen. Jag fick se och höra halva konserten i alla fall, ståendes i solen i mina skinnbyxor...
Annars var det det vanliga, judo för stortrollen och Innebandy för mig och jag kom faktiskt i säng före midnatt.
// Sargit

Inga kommentarer: