lördag 30 april 2016

Nattugglor

ca 02.00-03.00 tyckte Minja var en bra tid att vara vaken på. Gissa om vi var trötta på morgonen.
Blev inte mycket gjort på förmiddagen inte speciellt då Minja, jag och M-P vaknade först strax före 10.00!
Men efter en sen frukost, vid 11, så såg Minja jättenöjd ut som ni ser.

Efter mellanmålet packade maken ihop alla trollen och åkte iväg till Johan i Skepptuna för att fira valborg där. Själv passade jag på att sova en timme, som råkade bli en och en halv, innan det var dags att göra mig iordning inför nattvandringen. 
Från 18.00-01.00 var jag igång mest hela tiden och nattvandrade, sista halvtimme gick jag hem i den öde natten.
Totalt var vi 18 personer som nattvandrade, några från början av kvällen andra i mitten och några ända till slutet. Själv var jag ansvarig för kvällens nattvandring så jag var med hela tiden.
Gissa om det värkte i ryggen och fötterna då jag kom hem...
// Sargit

Inga kommentarer: