torsdag 28 april 2016

Finns inget dåligt väder, eller hur var det...

Jag och Minja tog en promenad till Valsta C, eller rättare sagt vi tog buss dit och promenerade en stund i regnet och hoppade på en buss igen för att undkomma regn en stund. Planen var att hälsa på Anna-Karin och äta lunch med henne men hon hade blivit sjuk, så jag snabb fikade på jobbet innan jag gick ut i regnet igen.
På bilderna nedan ser ni hur den "nya" overallen sitter på henne samt vilken belöning jag gav mig själv efter att vi kom in från kylan.
På scouterna på kvällen var det naturbingo och sedan som avslutning korvgrillning, allt i duggregn och regn!
Men de flesta barnen verkade inte ha något emot regnet, bara några som inte var rätt klädda som längtade hem och in i värmen.
Sanna och William var väldigt glada och nöjda i alla fall.
// Sargit

Inga kommentarer: