lördag 2 april 2016

Bowlingkalas

Idag har vi firat min lillasyster Tina som fyllt år. Vi åkte till Heron city och åt god lunch och sen bowlade vi.
Själv tittade jag mest på men några klot fick jag kasta iväg i alla fall.
 Alla våra troll, ja förutom Minja då, gillar verkligen att bowla. Så det är något vi lär göra om igen.
William körde till och med utan stödet!
I ena banan så bowlade Janiina, Helena, William och M-P, jag hoppade in på Helenas plats senare.
Vilka som var på andra banan ser du ju på bilden här ovan.
Efter Bowlingen sa vi adjö till familjen Aulin och Bergman och åkte hemåt. Sanna åkte med Bergmans och sen körde Tina hem henne till oss senare när hon skulle plocka upp mig. Tina och jag gick nämligen på bio. Vi såg "Mitt stora feta grekiska bröllop 2" i Märsta bion. Den var jättebra!
Måste komma ihåg att gå på bio här i Märsta oftare, så bekvämt att ha nära hem efteråt.
Grattis igen syrran och tack för en kanon dag alla inblandade!
// Sargit

Inga kommentarer: