söndag 3 april 2016

Bilder från babysimmet

Förr förra veckan hade vi ju fotografering på babysimmet. Nu vill jag passa på att dela med mig av resultatet.
Idag har det varit en hemma dag för mig. Jag har försökt tvätta undan vintern och få fram vår kläderna. Med fyra barn och två vuxna blir det en en hel del vinterkläder!
Hushållet är i kaos men jag hoppas på att hinna få ordning på det imorgon medan de stora är på förskolan/skolan, det vill säga om Minja kommer att tillåta det.
Stortrollens klasskompis Liam bor också på Oriongatan och idag fick han och lillasyster hans vara hemma hos oss en stund, sen gick Sanna iväg med Madison medan killarna lekte hemma hos oss. Men snart nog så försvann även killarna hem till Liam och Madison där tjejerna redan tagit sig.
De kom hem först senare på kvällen med sina vänner, lagom för att killarna hann spela lite tv-spel innan läggdags.
Hade tänkt komma igång o sitta vid datorn ett par timmar ikväll och uppdatera bloggen men Minja ville annat och nu är det det lite för sent att göra mer för ikväll.
// Sargit

Inga kommentarer: