söndag 21 februari 2016

Helgens fester och utflykter

På lördag hade vi hela 3 kalas att hinna med, Sanna och William gick på Emmas rymdkalas och samtidigt var Janiina inbjuden till Idas 4års kalas i Sigtuna, vi föräldrar och Minja deltog också.
Då dessa två kalas var slut så gick vi vidare till andra Idas 3års kalas i Steninge, gång avstånd från oss. Där fanns mycket folk vi inte sett på länge! Jättekul!
Kvällen åkte jag iväg med Minja för att umgås med mitt innebandy gäng, även om jag har uppehåll så fick jag va med på roligheterna. Det blev Italiensk afton med go mat och så hade vi roliga femkampsgrenar, tex som att fånga bollar med måltavlehatten som ni ser min vän och kollega ha på sig.
Minja ville inte riktigt komma till ro så halv tolv åkte jag hemåt med henne efter en väldigt rolig kväll, de andra fortsatte med singstar bland annat.
 
 Men inte somnade Minja inte, hon var vaken till strax före 01.00!!!

På söndag åkte vi hela familjen till Prästängshallen i Sigtuna för att titta på Judo tävling.
Vi kom dit lite sent men hann se på ett par matcher i alla fall.
Därefter körde vi till vaari och Helena för att äta lunch och umgås lite.
Tyvärr fick vi åka hem alltför snart då maken skulle på squaredansen.
Denna helg gick verkligen fort...
// Sargit

Inga kommentarer: