onsdag 30 september 2015

Ny brevlåda på plats

Idag kom vår nya brevlåda på plats, så fin den är!
Sanna och William väntar ivrigt på att få post nu då...
M-P och Janiina lämnade vi hemma plockandes äpplen medan stortrollen hade judo.
Jag har lyckats att hitta en judodräkt via blocket som maken hämtade igår i Vallentuna. När jag förklarade att vi bara hade en dräkt än så länge men att jag skulle fortsätta leta efter en till så sa Sanna direkt "William kan ha den, jag kan vänta". Gissa om William var nöjd över sin dräkt!
Båda verkar tycka om att gå på judon, hoppas det fortsätter.
Efter judon släppte jag av stortrollen på vändplan och sen fortsatte jag och Minja vidare, vi skulle på Me & I-party hemma hos Mette.
Blev handlat lite julklappskläder till våra troll, hoppas de kommer gilla dem.
Hemma så väntade middagen på mig, gott var det och mätt blev jag. Sen blev det till att sova i god tid för en gångs skull...
// Sargit

Inga kommentarer: