tisdag 30 juni 2015

Skapande eftermiddag

Sanna envisades med att hon ville följa med mig till jobbet idag, så det fick hon.
Hon hjälpte mig med småsaker och sen satt hon och ritade. Hon ville vara med på veckomässan också.
På eftermiddagen hade vi öppet i kyrkan för skapande, fika och umgänge. Dit kom även resten av familjen och sen var skapandet i fullgång. Det ritades, målades med fingerfärger, pärlades både plattor och armband samt så skapade jag och en till med looms. Jag gjorde en orm som William blev väldigt förtjust i s han fick den av mig.
Då vi stängde åkte familjen vidare till biltvätten medan jag fortsatte jobba.

Barnen var väldigt svåra att få i säng ikväll, iaf Janiina som sprang upp ur sängen titt som tätt.
Först efter 22.00 somnade de.
Maken var ute med kompisarna så jag har passat på att gå igenom bilderna från vår semesterresa och bloggat om den. Det kan ni läsa om här.

// Sargit

Inga kommentarer: