söndag 18 september 2016

Gungor är kul och barn på vift

Efter lunch tyckte jag det var dags att få ut barnen. Och innan jag visste ordet av så var Sanna ute med Leia och William hängde med dem en liten stund. Jag och Janiina gick till gungorna med Minja, där vi snart fick sällskap av Padra, Parsha med mamma Sazan och Thea. Vi gick även till lekplatsen vid stora rutschkanan, då var William med oss också.
Minja älskar verkligen att gunga, det har alla våra barn gjort ioförsig så det är ju ingen överraskning.
 Vi kom hem till mellanmålet och plötsligt så byttes William ut till Alice.
William följde med Mats och Frida till Sigtuna på pokemonjakt och så fick Janiina leksällskap av Alice. Sanna var fortfarande med Leia och lekte. Denna bild fick jag från Mats senare.
Då maken kom hem från dansen så var det min tur att åka till dansen. Oj vad länge sedan jag var på dansträning! Blev A2 direkt vilket kändes som om jag glömt hälften, men sakteligen så kom det lite tillbaka. Ska bli kul att få dansa squaredance regelbundet igen, de senaste åren har jag ju bara dansat på convention plus enstaka gånger innan...
Mats och tjejerna bjöd vi in att stanna på middag sen, väldigt trevlig kväll vart det.
// Sargit

Inga kommentarer: