lördag 6 april 2013

Crazy weekend

Ja inte så galen dock men denna helg har vi Crazy dance weekend med dansklubben och idag var jag en av de som stod som ansvarig från styrelsens sida att se till att allt flöt på.
Så strax efter lunch fram till halv elva var jag på cabinen och "jobbade".
Oturligt nog hade M-P match samtidigt med innebandyn men det löste sig med att barnen fick tillbringa tid hos vaari och Helena.
Fick höra att de bara velat vara ute på lekplatsen med sina nyvunna vänner.
Men förmiddagen var desto lugnare för oss då vi fick härligt besök av våra vänner och deras barn.
Blev lite sällskapsspel också före lunch.
Den yngste av dem har jag längtat efter att få hålla sen en månad tillbaka, lilla Ida.
Sanna och William var båda nyfikna på bäbisen, Sanna något mer än William.
"Janiina är mycket större bäbis" sa de båda.
Hon sov gott ett långt tag i sin vagn då de kom så det var nära att jag missade bäbisgoset idag också, men till slut vaknade hon dock till för att äta och sen var hon vaken i nästan en hel halvtimma.
Efter tidiga lunchen hann vi smaka lite på den nybakade äppelkakan som jag och William bakade på förmiddagen.
Jag har fyllt på med lite bilder från några dagar, här och här.
Sakta men säkert bloggar jag i kapp, men nu ropar sängen på mig igen.
// Sargit

Inga kommentarer: