måndag 1 april 2013

Busplaneten

Efter lunch bestämdes det att vi skulle testa Busplaneten här i Umeå. M-P promenerade ner till Strömpilen med Janiina så att hon skulle få sova, medan vi andra tog bilen. Sen blev det busa av må ni tro! Sanna är helt klart mer självgående än William men kul hade vi, till och med jag fick vara med och klättra, åka rutchkanor och skjuta bollar med kanoner. Kul var det. Senare bytte jag av maken så han också fick busa sv sig och tog en vagnpromenad i affärerna, var ju lite mindre högljutt om jag säger så. Fyndade vårskor till Janiina på rean. Visst har vi ju skor till henne någonstans i förrådet, men kul ändå att hon får något nytt också. Maken åkte sedan iväg för att umgås med sina syskon resten av eftermiddag/kvällen, medan jag och svärmor umgicks med trollen. Blev film, finns i sjön och sen film igen nu medan jag försöket natta Janiina. // Sargit

Published with Photo Blogger for Windows Phone.

Inga kommentarer: