fredag 13 november 2009

Borsta, borsta tänderna

Imorse gav jag nya tandborstar till barnen, de fick själva välja vilken färg de ville ha på sina.
Fast de såg annorlunda ut än de andra de haft så hade de inga problem att veta hur man gör.
Ändå har jag aldrig visat dem det mer än att jag borstat mina tänder samtidigt då de fått "leka" med sina tandborstar.
Sanna var väldigt nogrann fast hon inga tänder har, jag fick inte ta tandborsten ifrån henne.
William var lika glad han för sin nya tandborste.
Jag fick faktiskt borsta hans lilla tand utan protester.
Det var tydligen skönt.
Hoppas de fortsätter att tycka om att borsta tänderna...

2 kommentarer:

farmor Anci sa...

åhh vilka raringar...vad jag längtar efter att få träffa dem och er igen

mummu sa...

mummun rakas luulee että kun tarpeeksi harjaa niin tulee se hammas esiin.