torsdag 27 februari 2014

Liten hjälpreda på mitt jobb

Det blev inte mycket sömn för oss i natt då Sanna har fått sin hosta igen.
Hon hostade så mycket och höll oss och sig själv vaken under natten så hon fick inte vara på förskolan idag bestämde jag.
Istället fick hon följa med mig till jobbet och med sig hade hon en egen väska med underhållning, bland annat sin dator och målarbok samt pennor.
Hon fick även lyssna på musik med hörlurarna på min telefon till hennes lycka.
Lunchen fick hon bestämma och det blev pizza på vedugn.
Det var inte så lätt sen på mitt jobb då jag var tvungen att förbereda saker och fast hon sa sig kunna sitta själv och rita och roa sig med sin dator så blev hon ledsen då jag inte var i samma rum *suck*
ändå hittar hon bra på mitt jobb och har varit där ofta förr samt känner mina kollegor.
Nåja, tur nog så kunde maken hämta hem henne då han slutat jobba så jag kunde koncentrera mig bättre på våra konfirmander resten av kvällen.
// Sargit

Inga kommentarer: