måndag 27 april 2015

Tröttare än tröttast

Jag har varit väldigt trött på sistone, både på grund av graviditeten men mest på grund av annat som händer runt oss just nu. Jag har inte ens orkat ta fram datorn för att inte tala om att blogga.

Idag hade jag dock en ledig dag men då jag hade läkartid på förmiddagen fick trollen vara på förskolan fram till strax före lunch. De hade själva fått bestämma när jag skulle hämta dem och idag ville de umgås med mig. Okej jag erkänner, jag mutade dem lite med att fråga dem om de ville till Ikea och äta vilket jag visste att de skulle nappa på då de ville självklart leka där också. Hihii.
Blev en väldigt mysig eftermiddag med mina troll och för ovanlighetens skull så vart det inget bråk och tjafs medan vi var iväg. Därför blev jag inte förvånad då det vart lite småtjafs väl hemma. Men sen somnade rätt fort alla tre ikväll.

Nu har jag gjort en del nytta här vid datorn, räkningar och sådant.
Men ögonen börjar protestera lite smått så jag får väl ge upp denna dag och krypa ner under täcket istället.
Berättar mer om dagen samt den senaste veckan så fort jag lyckats ladda ur bilderna från telefonen...
// Sargit

Inga kommentarer: