söndag 5 april 2015

Glad påsk och hemkomst

Först och främst vill jag önska alla en glad påsk då jag inte hunnit göra det här än.
Idag har dagen gått i resandets tecken.
Den senaste veckan har vi varit i Umeå hos M-P:s mamma, min fina svärmor Anci. Vi har njutit av ledigheten såpass att alla mat och sovrutiner blivit helt fel!
Det skönaste, förutom det trevliga umgänget, har varit att jag och maken fått sovmorgon varje dag...
Det mindre roliga var ju att både maken och jag vart förkylda så fort vi kom upp.
Men mer om vår vecka en annan dag.
Idag kom vi iväg precis den tid vi planerat och bilandet hem gick väldigt smidigt. Först när vi närmade oss Märsta så började bråket i baksätet.
Min syster Heidi är här och hälsar på så nu avrundar hon o jag kvällen med att se på film.
Få se när jag har orken att ta fram datorn o gå igenom veckans bilder.
Men en sak är säkert: borta är väldigt bra men hemma är jättebäst!
// sargit

1 kommentar:

farmor Anci sa...

Kom på att det var ett tag sen jag var in här å kollade. Det var verkligen kul att ni kom. Otur att vädret som varit så soligt varmt och fint ändrade sig till snöblandat m.m. Men de hann dock använda sina medtagna "fartanvändare". Kram till er alla