lördag 10 januari 2015

Tårtbakning

Idag fortsatte bakandet, denna gång inför Sanna och Williams kalas.
Självklart fick båda hjälpa till med just sin tårta. De har nu kärt sig att knäcka ägg själva också, ja några missade ju glaset men i stora hela gick det jättebra.
Janiina ville roa sig ute i snön, hon sa helt enkelt att hon ville ut så det var bara att släppa ut henne.
På eftermiddagen så skulle maken till lokalen med Sanna och William till hjälp för att dekorera och förbereda helt enkelt. Janiina fick inte följa med och det var hon inte nöjd med.
Hon gömde sig så pass bra att fast jag letat överallt så hittade henne inte. Jag till och med ringde till maken för att höra ifall hon smitit ut och följt efter dem.
Men plötsligt då jag vände mig om så står hon bakom mig och råstirrar på mig. Riktigt läskigt var det.
// Sargit

Inga kommentarer: