söndag 4 januari 2015

Disney on ice och Nyköping

Idag har vi varit och tittat på Disney on ice med stortrollen och deras två bästa vänner Charlie och Klara. Janiina fick tillbringa tid med mummu under tiden.  Sanna och William fick denna upplevelse i födelsedags present av oss. När vi var tillbaka i Märsta så fikade vi hos min mor innan vi åkte hem.  M-P var ute med trollen och lekte medan jag slängde ihop ombyte m.m. I en kasse lite snabbt då jag och trollen skulle iväg till min syster i Nyköping. Tyvärr jobbar ju maken imorgon så han kunde inte följa med.
Det blev sen ankomst och sen middag på Max på vägen. Självklart var barnen hur pigga som helst,  till och med efter att ha fått titta på Frost.
Först nu, 23.30 har Janiina somnat men stortrollen kämpar på och vägrar somna.
Förresten, idag är det 12 år sedan som jag och maken delade vår första kyss! Minns det som igår... Så grattis på 12 års dagen älskling!

Återkommer självklart med bilder från dagen när vi kommer hem, lämnade datorn hemma med flit.
 // Sargit


Inga kommentarer: