lördag 4 mars 2017

Selfies och kalas

Minja gillar verkligen att bli fotad och att direkt få se bilden. Det roade vi oss med en stund på morgonen och mitt i kommer de stora och säger att "vi vill ta en selfie med dig mamma", så då gjorde vi det också. 
Efter frukost packade vi in oss i bilen och åkte iväg. Först släppte vi av maken vid Rotebro då han skulle spela match där, sen fortsatte jag och barnen till Nyköping för att fira min syster Nadja i efterskott.
Kusinerna lekte bra ihop som vanligt.
Jag samlade dock ihop skaran efter fyra för hemfärd och kom hem lagom till middag. Maken hade improviserat fram en god fläskfilé med sås i ugn. Han börjar bli riktigt duktig kock! 
Kvällen avrundades tyvärr med en hysteriskt Janiina med ett av sina raseriutbrott *suck*
Men stortrollen såg på andra chansen i alla fall. 
// sargit 
p.s.
Bloggar via mobilen och lyckas inte kunna få texten där jag vill, får lösa det via datorn vid tillfälle... 


Inga kommentarer: