torsdag 19 november 2015

Minja 3 månader

Idag fyller våran underbara soliga minitroll 3 månader!
Kan knappt förstå vart tiden tar vägen.
Igår var det BVC besök med första vaccinationerna och andra rotavirus vaccinet. Sprutorna var INTE populära, men det gick över fort och än så länge inga större biverkningar mer än att hon var lite grinig igår kväll/natt.
Längd: 58cm Vikt: 5715g. Växer som hon ska helt klart.

Idag jobbade jag sista eftermiddagen, så nu återgår jag till att vara helt föräldraledig igen. I alla fall för ett tag framåt...
Mitt arbetslag, nåja halva av den, kom på besök idag. Det var trevligt. 
Och ikväll var det åter igen dags för scouterna. Sanna gillar det såpass att hon blev så ledsen och arg då kvällen var slut då hon inte ville hem. Hon skulle minsann stanna kvar på scouterna.
Efter mycket gråt och lite skrikande från hennes sida kom vi ändå iväg hemåt till slut...

Så här pigg och glad var Minja ikväll medan maken läste kvällssagan till stortrollen och jag myste med henne.
Nu ska jag försöka komma i säng jag med. Lång dag imorgon med alla trollen hemma...
// Sargit 

Inga kommentarer: