onsdag 27 maj 2009

Första inlägget


Då har man då äntligen skapat en blogg.
(Ovan en av mina favorit bilder på familjen tagen av svärfar.)

Få se om vi lyckas hålla den levande men så småningom ska vi väl lära oss det här med.

Tanken är väl att våra vänner och familj som bor långt borta (och även nära) ska kunna följa vår vardag och se hur Sanna och William utvecklas.
Som första inlägg blir detta lite tråkigt men jag testar mig fram lite grann.

Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon ska jag och barnen åka in till stan (stockholm) för andra gången men denna gång åker vi en bit med tunnelbanan. Ska bli intressant och se hur det fungerar att ta sig fram med en tvillingvagn i tunnelbana och affärer... Berättar mer om det imorn kväll om tid finnes...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan,
Jättekul, vilka fina bilder
Kram Jane

Thomas sa...

Ja, det ÄR en fin bild på er familj. Därom råder ingen tvekan! Lycka till med bloggen. Det är lätt att börja, men sedan gäller det att hålla ut och hålla den vid liv... :-)