tisdag 4 december 2012

Önskelista

Nu har jag äntligen, efter önskemål, hunnit fixa en önskelista inför julen och barnens födelsedagar, finns här till vänster på sidan.
Undrar hur vi tänkte egentligen då vi tajmade in både jul och alla barnens födelsedagar inom mindre än en månads period!?!
Jag har säkert missat något som de nämnt den senaste tiden men jag tror de blir lyckliga för vad som faktiskt. Som William utryckte det härom dagen då jag frågade vad han önskade sig i julklapp "jag vill ha ett jJÄTTEstort paket med många saker i" innan han började definiera vad för saker det var han önskade sig.
Det som återkommit från båda är att de önskar sig "en fiol med fiol väska", vet inte om vi föräldrar är så förtjusta i den tanken men man måste väl vara glada att de har musikintresse antar jag...
De har nog fått det i tanken efter att ha tittat på "Young Einsteins".
Jag får återkomma om en uppdatering om dagen en annan dag då min rygg inte orkar sitta vid datorn längre.
// Sargit

Inga kommentarer: