söndag 19 augusti 2012

Fira Vaari

På förmiddagen slog barnen in lite presenter för sen efter lunch åkte hela familjen iväg till min pappa.
Han fyller nämligen år på måndag men vi skulle fira honom idag.
Janiina var på ett gott humör i alla fall och Sanna gav vaari en bamse kram.
 Både Sanna och William klappade Roy idag men fortfarande är de lite rädda för honom ifall han springer på golvet. Är han i famnen hos någon så går det bra.
 Janiina visar vaari hur stadig hon är.
 M-P gosar med söta lilla Roy.
Jag och Janiina smet iväg ett par timmar och gick på ett Me&I party på eftermiddagen.
Trevligt var det och denna säsongs kollektion hade flera fina kläder som jag vart sugen på att köpa till trollen men tur nog hejdade jag mig rejält..
Men de fick ett varsitt plagg som de ska få till julklapp i alla fall.
Vi åkte hem från Bergmans efter middagen och barnen hittade som vanligt pinnar att leka med.
Vi börjar få en rejäl samling med pinnar utanför dörren nu.
William fördröjde sovtiden med att charma mig med skönsång och gitarr.
Kul hade vi och så sjöng jag med skivan en stund också.
M-P fortsatte jobba lite med köksön sen en liten stund, själv fastnade jag med annat.
Mycket småfix som väntar...
// Sargit

Inga kommentarer: