fredag 18 september 2015

Babyskydd och nattning


Inte lätt att blogga via mobilen men måste ju visa att jag inte glömt bort bloggen. Jag har helt enkelt inte tid att plocka fram datorn något då minitrollet vägrar va annat än i famnen och de korta stunder hon är hos pappsen passar jag på att duscha, gå på toa eller göra nytta i hushållet.

Minja avskyr att sitta i babyskyddet, hon skriker argt som ett bi varje resafram tills hon antingen somnar av utmattning eller blir upplyft i famnen. Inte många minuter hon varit nöjd i den inte.
Men Idag satt hon väldigt nöjd och vaken i den fast vi hamnade i köer, kan ha berott på att vi möblerade om så att jag satt i mitten bredvid henne...
Ikväll som du ser i den nedre bilden så lyckades maken över förväntan med nattningen av trollen. Hihii. Jag fick väcka honom för kvällsfika och umgänge med systra min och hennes man.

Nu är det dags att försöka få lite sömn så jag orkar med morgondagens äventyr.

// Sargit




Inga kommentarer: