torsdag 25 mars 2010

Jodå, vi lever...

Vi har haft fullt upp på sistone.
Jag är mitt uppe i påskvandringar för 2:orna här i Märsta och så har vi vår ärkebiskop på visitation i pastoratet.
Förutom detta så ska den ordinarie verksamheten fortgå som vanligt.
Så lite har man ju att göra därav långa, och tidiga, dagar...
Förutom detta så har jag varit och hjälpt Lina med flyttstädning två kvällar nu då de ska lämna över nycklarna imorgon.

Undrar varför det är roligare att städa hos andra än hemma?
Hann faktiskt gå på dansen ikväll också, och trots allt verkar fötterna uppfatta hjärnans kommandon rätt ikväll.
Men ni får vänta till helgen för att få se lite bilder och veta lite om vad M-P och barnen haft för sig.
Han har inte haft någon inspiration att blogga så jag får väl göra ett krafttag i helgen och sammanfatta deras vecka så gott jag kan utifrån de få bilder som tagits.
Nu håller ögonlocken på att sjunka ner så jag får väl krypa till kojs innan jag somnar där jag sitter.
// Sargit

Inga kommentarer: